I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, June 18, 2010

Qaireen solat

Tak der sapa ajar qaireen tapi dia tiru kakak2 dia solat berjemaah ngan babah dia. Kami tergezut tgk.. tapi mmg sgt comel tau siap mulut pun kumat kamit konon2 baca ayat la tu ekekeke..
video

Antara kepandaian2 baru qaireen:
~ Kalau kita panggil nama dia, nanti dia akan jawab "apper?" hehe
~ Kalau brg yg dia pegang jatuh, dia akan cakap "atuh"
~ Kalau dia terhantuk ker apa2 jer la yg menyakitkan dia, dia cakap "akiiiittt...." sambil hulur tempat yg sakit suh kiter tiup hehe
~ Pas tu kalau kiter ajak solat dia pun sama2 sebut 'lat..lat'
~ Kalau dia nak duduk atas kerusi & ada org kat situ dia akan tolak org tu sambil cakap "pi..pi..pi' (tepi)

No comments:

Google