I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, May 03, 2010

Muhammad Umar Ukasyah bin Abdul Aziz


Alhamdulillah saya dah pun selamat bersalin jumaat minggu lepas.. Saya tak sempat update panjang2..nanti saya citer yek detik2 kelahiran baby umar. The best part is saya tak kena jahit..yeszaaa... :-)

D.O.B = 30 April 2010 (Friday)
Time = 2.05pm
Hospital Bersalin Razif & Norana Klang.

Semoga baby umar berperkerti mulia seperti khalifah umar bin abdul aziz & ukasyah ibnu muhsin..amiiin..

Utk gambar2 baby umar, boleh tgk kat facebook saya yak --> umar piccas.

5 comments:

nasazfrog... said...

syukur alhamdulillah kak.... bertambah ahli keluarga baru,, apa yang penting baby selamat... pantang elok2 kak.. miss u.. :)

Saudah Salleh said...

tahniah kak ed atas kehadiran umar. semoga giliran saya pula lepas ni..

Amir Syafiqah said...

Ed,

Tahniah... Patut la senyap je...Qaireen ok ke dgn bb

Jazimin said...

kak ed,
tahniah...

lahirnya Umar semoga menjadi semulia2 umat Rasulullah SAW sebagaimana mulianya hari penghulu segala hari,hari jumaat...Aamiin..

isya said...

tahniah kak, selamat berpantang..

Google