I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, May 13, 2010

Apabila anak sudah 5

mmm tak sangka dah 5 anak saya ekekeke... biler dah 5 ni, akal saya panjang jerk pikirkan persiapan utk raya nanti.. kalau sorang 3 pasang, 3X5 = haa amik kau 15 pasang kena beli ekeke... kalau waktu najihah masih sorang dulu, punya la banyak baju raya beli utk dia sorang..

so memandangkan nak kena beli utk lima2 org anak, kalau beli sederap harus bocor poket hahaha.. so.. saya dah start beli sikit2 baju raya utk anak2 saya.. seperti biasa, saya beli online sajork ekeke... so tak der la terasa sgt kan.. beli sikit2 tiap2 bulan ekekeke..

saya baru beli 2 pasang t-shirt utk haris.. cam kat bawah ni.. size 6Y.. tantek tak? Harga RM28 satu


sebenarnya saya berkenan yg kat bawah ni, tapi dah sold out lorr..tsk tsk..
yg ni pulak utk najihah.cantik tak? size 7-8Y.. murah jerk harga dia rm49.

3 comments:

Alida Ali said...

wahh dh beli ke kak...sy jenis takleh beli awal2...nanti gatal je tgn suh danish pakai...

isya said...

cantik2, beli kat mana kak?

edrina said...

ida - kena beli & kena kentalkan hati simpan & sorok ekeke.. since anak2 dah ramai kena la bijak beli sikit2 huhu..

isya - cantik kan! Akak dah kasik link kat next entry

Google