I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, May 04, 2010

Hari sukan najihah

Sukan najihah ni seminggu sebelum saya bersalin, pagi sabtu.. cuma saya, hubby, najihah & danisha jer yg pegi.

muka saya menahan panas, peluh menitik2 tok sah citer huhu
punya la hazab nak tunggu turn najihah.. najihah masuk sukaneka apa ntah


yeay..dapat nomot 3, lepas amik hadiah kami terus chow haha..panas sgt tak tahan.

1 comment:

nino said...

suka tengok gambar danisha yang kat atas sekali tu. sangat cumel.

Google