I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, April 01, 2010

bonus sudah masyuk lalalala

aww..suka suka.. lalalala

~ mau beli iphone
~ mau beli water filter yg besar bagak kat luar rumah pulak..
~ mau buat built-in wardrobe
~ mau beli water jet high pressure utk hubby... senang dia nak basuh keter macam org profesional gitu kan.. ekekeke..
~ mau tempah seluar kejer utk hubby yg tercinta.. seluar2 sekarang byk yg dah ketat esp tang perut ops.. ekekeke
~ mau beli sikit habuan utk anak2..
~ mau cat apartment klang.. kata mau jual, harus la cat kasik bersih baru la org tgk pun berkenan..yer tak?
~ selebihnya adalah utk disimpan lah yak ops mau bali apa lagiks yak utk diri sendiri ekekeke

1 comment:

nino said...

akak pun lalalala
sebab duit epf dah dapat...lalalala
dah verangan ni

Google