I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, April 11, 2010

Cerita ceriti hujung minggu yg lalu

wah weekend saya yg lepas sgt padat & penuh dengan aktiviti.. paling best biler saya berpeluang mengikuti sesi motivasi kelolaan company hubby.. dapat jumpa dato hj fadzillah kamsah live gitu kan.. dapat amik gambo ngan dia..best..

mmg best la sesi tu utk kita suami isteri & sebgai parents.. asyik ketawa jerk.. maklum la dia kata otak manusia boleh concentrate paling lama 7 minit..so setiap 7 minit ada ajer la lawak2 yg mmg lawak dia kasik hahahaha.. mmg best la.. sgt puas hati.. program ni khas utk famili & anak2 company hubby, kami cuma bayar rm100 jerk..

Najihah pun cam happy jerk dapat masuk program macam ni, sebenarnya program ni utk budak2 darjah 3 keatas tapi bos hubby suh bawak jugak najihah tu yg kitaorg register jerk ekekeke.. lagipun najihah ni tak macam budak darjah 2, kalau saya kata darjah 4 atau 5 pun org percaya hahaha.. sebab dia tinggi..

Kalau u ols nak tgk gambo saya dah upload kat facebook..sila klik SINI yak!

Citer2 intipati sesi motivasi tu saya nak share ngan u ols.. nanti saya tulis sini yak.. sebagai rujukan saya jugak.. insyaallah semoga jadik panduan kita bersama.

Hari ahad lak saya ada checkup kat spital.. berat naik 2kg dr checkup yg sebelum ni.. dah 63.5kg berat baby dlm 2.6kg..doc cakap baby cam besar, so kalau kuar nanti may be dlm 3kilo lebih laa..
Paling tak best adalah urine saya doc detect ada gula.. tapi doc kata jgn risau.. just banyak2 minum air kosong. Pas tu kena inject utk kancing gigi..

Pas tu amik anak2 bawak gi subang parade, sampai petang baru balik umah..adeh..penat seh...

1 comment:

sharhanah said...

sesekali dapat join memang besh kan, sy nyer company 3 minggu lepas anjur "self transformation of nstp staff" drpd Dato Dr Fadzilah Kamsah selama 3 jam... mmg happy dan tak kering gusi... release tensen, dan rasa bersemangat nak keje jer... InsyaAllah, bulan 5 nie, kitaorg ke N9 selama 3 hari 2 malam utk program yang sama..

Google