I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, April 11, 2010

Kena kacau..

Pernah tak u ols kena tindih? Masa u ols kena tindih pernah tak u ols nampak wajah benda iblis tu?

Huhu... saya nampak u ols.. saya nampak dia biler saya bukak mata huhu... first time ni nampak benda alah yg tindih tu tau.. huhu

Entah macamana semalam saya tido, tgn saya tertutup bahagian dahi saya.. kan kat dahi kiter tu kan ada kalimat 'Allah' kan..

Sekali saya rasa tetiba saya tak boleh gerak.. macam kena tekan.. saya bukak mata.. saya nampak muka dia macam mayat.. hitam, pucat.. badan dia balut dengan kain putih... dekat giler dengan muka saya..tak sampai sejengkal kau.. apa kejadah lak ni kan.. mulut saya langsung tak leh gerak.. tapi dlm hati saya baca ayat kursi berulang2.. sampai la saya dapat gerak.. masa ni saya celik tgk dia dah tak der.. terus saya kejut hubby kat sebelah.. Hubby terus pasangkan surah al-baqarah kat blackberry dia.. pergh penat & berpeluh2 saya seh.. giler betul la.. kalau ikutkan sebelum tu saya baru jer lepas bangun bancuh susu utk qaireen.. apasal la dia nak kacau saya.. huhu harap2 lepas ni tak der lagiks la..seram wei..

5 comments:

Amir Syafiqah said...

Ed, seram nya..Harapnya lepas ni dia tak kacau dah...

isya said...

huhu.. seram la..!

Mala said...

ngerinya Ed..mmg pnah rasa kene tindih tapi x der la nampak..hu..hu..minta dijauhkan jgn dtg lagi...

fazli.adha said...

kene tindih pernah...nampak tak pernah...

SharHanah® said...

hish takut laks sy baca kisah kak ed 'kena kacau'... sy penah kena tindih gak, tapi tak la nampak... ni dah kalau nampak, mmg la 'ngeri'... slalunya, kalau kita tido terlentang dalam keadaan letih, buleh jadi mcm ni... sebaik2nya tido mengiring ke sebelah kanan... InsyaAllah.

Google