I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, August 24, 2012

Shopping last minute menjelang raya - 18 August

18/8/2012 - Hari Jadi mak saya yg ke 57 tahun. Semoga bonda selalu dlm rahmat & peliharaan Allah. Intan sayang mama!

Hari ini jugak opismate saya Cindy kawin!!! Saya sepatutnya pegi ke Church di Jalan Gasing tu bersama2 beberapa opismate yg lain tapi malam tu tetiba kul 1 pagi perut saya memulas, banyak kali keluar masuk toilet sampai nak muntah & pitam.. cirit birit u ols huhu.. Saya suspek perut saya masuk angin sebab berbuka ngan burger jer malam tu huhu.. so pagi tu saya dah lembik.. mana mungkin saya boleh bangun awal dan berada kat church tu sebelum kul 10 pagi.. lagipun perut masih tak berapa sedap.. nasib baik la ada pil chi kit teck aun.. so subuh2 tu terus sms Rusi bagitau saya x dapat attend lah.. sebab badan dah lembik huhu...

Anyway Cindy, Congratulations on your wedding. Wishing you both lifetime happiness :). Luv u ..muah..muah..
pic credit to  JasStudio Photography
Sebelum cuti itu hari kitaorg ada amik gambar kat opis..tapi guna kamera lomo opismate.. tak sabar nak tunggu hasilnya hehe..sebab gambar  tu giler2 semuanya haha
kunun2 pre-wed photoshoot la
tengahari macam tu saya dah recover.. tapi tetiba saya period di hari puasa yg terakhir.. patut la perut buat hal huhu.. Tak dapek la saya sembahyang raya taun ni.. elok2 tinggal puasa 6 hari jer ari tu.. campur ari last day puasa ni jadiks la 7 hari huhu.. Since dah boleh makan & minum maka kembali bertenaga la saya haha..

Tengahari tu kitaorg keluar pegi subang parade sebab maid nak carik kasut & baju raya.
Khayla dah ready nak pi shopping hihi
Umar pun dah hensem..jom kiter keluar
Mmg target nak pi belikan kasut kat butik sachs kat subang parade tu..  sebab saya cakap kiter beli yg mahal terus supaya tahan & sedap pakai..lagipun sebelum ni pun dia pernah beli kasut kat sini dulu & dia puas hati sebab pakai sedap katanya :). Maid saya ni tak sesuai bentuk kasut yg mcm vincci tu sebab kaki dia lebar. Mmg rezeki kami.. rupa2nya ada sales 50% dan tambah 10% lagi utk hari tu jer..so jadiks 60% la discount yahoo... tetiba saya terus terbekanan kat kasut ni haha.. plan asal saya nak beli kat vincci jer.. sekali kasut ni dah lah kulit, sedap pulak tu pas tu dapat harga murah.. terus en.asben setuju hihi
yeay ada kasut raya..mekasih suami :) Saya pakai size 6..motip bagitau? haha
sgt selesa kasut neh.. tapak dia pun best..getah.. x licin - after discount 60% dapat harga rm130+
Saya hadiahkan kasut ni utk maid saya yg terbaik! Sebagai tanda perhargaan utk pertolongan dia selama ini :)
Maid punya ni after 60% discount dapat rm110+
Dia berkenan yg color hitam & ada bling2 neh..hehe.. setel bayar semua gi carik baju pulak utk maid. Kat Butik Seri Pinang akhirnya dia jumpa baju kurung yg berkenan di hati.. tantek tak?
cantik kan!
Baju maid ni after less 20% dapat la RM159. Lepas dah setel kat subang parade kami pegi pulak kat giant shah alam sebab maid nak beli tudung. So tu tudung biru tu la yg dia beli. Bergaya maid saya raya taun ni :).

Eh lupa lak masa kat subang parade tu jugak sempat belikan kasut utk najihah & haris. Anak2 yg lain tak perlu sebab baru lagi belikan kasut utk dorang sebelum saya pegi US ari tu.
Kasut Najihah
kasut belang2 pilihan hati Haris.. Ada berani? hehe

No comments:

Google