I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, August 15, 2012

Makan2 sempena bday Khayla

Entry tertunda sebenarnya ni hihi.. Majlis makan2 buka poser kat umah saya ni kami buat hari sabtu, 4 august itu hari. Kebetulan masa tu parents saya dtg KL.. dok seminggu rumah kami.. Buat makan2 utk family terdekat jer. Jemput adik beradik & sepupu saya jer.
Choc moist Cake..mm yummeh!
Masa nak potong kek ni semua org mcm tak sampai hati sebab ada muka khayla hahaha... so next time tak mau letak gambar muka dah.. hihi
Kek ni saya order kat member uum saya Airin - http://sweetcuppies2u.blogspot.com/
Abang umar excited tgk kek ada gambar Khayla.. tak habis2 dia sebut 'mama..al-la.. mama..al-la(khayla)' hehe.. oh ya.. khayla berjalan dgn jaya nya di hari bday dia 1 aug itu hari.. :)
Bday girl pakai baju baru jenama poney hadiah dr Pak Uda Wan & Mak Uda Dieyla (adik saya & isteri). Comei sgt baju ni.. suker :)... terima kasih pak uda & mak uda!! 
Bday girl potong kek
wif Tok Ba
Khayla ni kan dia tak suker kalau ayah saya nak cium dia sebab dia geli kat misai & janggut tu..ayah saya selalu la sakat dia.. khayla kiss tok ba.. cepat2 dia lari biler dengar tok ba dia cakap kiss hahaha
wif mak tok
Sejak dapat kaki ni.. dia tak suka org pegang..asyik berjalan jer haha
Dan juga pantang tgk org makan...hehe
kacau mak su makan
cheeky girl!!
khayla wif mak uda aqilah (cousin saya) & najihah
Mak Uda Dieyla (adik ipar saya) & Mak Ndak Mastura (cousin saya)
So sambutan utk khayla ni buat kecil2 jer laa.. khayla pun belum paham pun lagi.. lebih pada nak bagi kakak2 & abang2 dia makan kek choc kegemaran dorang jer hehe.. Oh ya Hadiah utk khayla pun belum beli..sian khayla hehe.. Nanti2 lah lepas raya yer sayang :)

No comments:

Google