I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, August 22, 2012

Raya 2012 Pics

Gambar paling cantik dah ni yg boleh kami amik hahaha..punya la susah ngan anak2 kecik ni nak amik gambar cantik2.. jgn harap la semua boleh dok elok2 senyum & pandang kamera.. so ini lah dia hasil terbaik setakat ni.. mak pasrah hahaha
Gambar ramai2 di pagi raya :)

Tgk la gaya anak2 yg tak dok diam hehe..
Riuh rendah ngan tawa tangis dorang neh.. ada yg menjerit..melompat..macam2 haha
mek khayla berkebaya di hari raya pertama :)

mak mentua & family adik2 iparku. :)
Ok cukup dulu takat ni yak.. gambar2 disebalik tabir kiter upload kemudian hahaha

1 comment:

SharHanah® said...

SELAMAT HARI RAYA KAK ED SEKELUARGA... seronoknya tengok budak² bergambar. Macam² gaya duk ada :))

Google