I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, July 18, 2011

Set Corelle saya dah sampai


Baru sampai dr US lah belum sampai kat tangan saya lagiikss..hehe.. bestnya.. tak sabar..

saya pilih design sempoi jah u ols.. sebab set ni paling murah.. ekekeke.. satu set RM200+, saya amik 2 set sebab satu set tu utk 4 org makan jerk.. so amik 2 set leh utk 8 org makan..

so ini lah bakal set corelle saya tu:

Corelle® - Livingware&trade Hot Dots 16pcs Dinnerware Set


Each set is inclusive of:
  • 4 units 10-3/4" dinner plates
  • 4 units 6-3/4" bread and butter plates
  • 4 units 18-oz. soup / cereal bowls
  • 4 units 11-oz. stoneware mugs

1 comment:

gee ryder said...

best2! Saya pun suka corelle...ringan senang nak angkut hehe....
Saya punya suma square...

Google