I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, July 11, 2011

Jam Baru.. hihi

Ahad lepas, lepas check up, hubby kan ajak saya pi cariks carpet kat harvey norman..jusco bukit tinggi..

Kat Jusco kami brunch dulu kat pastamania sebab dua2 kelaparan tak makan apa2 dr pagi ekekeke.. saya cuma bawak qaireen & umar kali ni.. yg lain2 main komputer kat umah. Lagipun senang maid nak kemas rumah biler yg kecit2 melasak ni kami bawak.

Lepas breakfast lalu depan butik guess.. ada sale 50% la pulak.. hubby ajak tgk jam..sekali dia pun berkenan kat jam ni jugak..so dia suh saya amik... from rm800+ dapat rm400+.. swipe credit card dulu sebab bonus dia lum masuk.. nanti dah masuk kiter bayar terus lah hehe... Hubby lak belasah jeans satu.. dr rm400+ dapat rm200+. Saya belum ada style warna gold macam neh.. cantik kan! Leh pakai raya nanti hahaha.. sayang nak pakai selalu takut calar.. ni majlis2 tertentu jerk mak nak pakai.. kalau pakai ni tak yah pakai accessories lain dah kan.. macam bangle la pulok :).

Hubby kata nanti kiter kena beli tempat letak jam lah.. saya mmg suka kumpul jam.. cam best jerk tukau2 jam :)

Antara koleksi kesayangan.. ni jam paling mahal setakat ni yg saya ada. GC - Guess Collection.
G-Shock - lasak & sporty..pink lagi..i loike :)
FCUK - French Connection United Kingdom
ESPRIT - hadiah bday from hubby.
Guess
Relic from Fossil - beli kat US
Kebanyakan saya besar2 bagak kan ekekeke.. tak tau kenapa la ni taste mmg suka yg besar2 jerk..walaupun tangan kecit jah ekeke

Lepas ni saya nak cariks yg color putih pulak.. saya berkenan yg cam gini

Yg cam bracelet neh pun lum ada.. kena beli jugak neh satu hari nanti hahaha

No comments:

Google