I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, July 27, 2011

My brand new coach wrislet


Finally i got my first coach wrislet.. i really like it.. sebab? Harga murah gilak.. RM100 only.. berbaloi2 sebab wrislet ni besar..boleh muat BB, phone, money & cards.. sukeeeee ngeeeeeee..
Yg bawah tu purse saya.. nampak tak besarkan wrislet tu? :)
Actually wrislet neh another colleague yg pesan kat colleague saya yg pi US itu hari.. sekali tetiba dia tak nak sebab dia nak yg kulit bukan fabric macam neh.. saya apalagi dengar jerk rege RM100 terus la sambar wekekeke.. mana nak dapat coach large wrislet ngan harga cam tu kan :).

Oh ya pagi tadi saya ada 1 to 1 session ngan boss US saya.. walaupun saya tak dapat pegi oracle open world taun ni sebab saya bersalin sob sob.. tapi mungkin saya akan pegi waktu winter nanti.. in house training kat sana dlm 3 minggu cam tu.. oh ameen..ameen... tak sabarnya.. dah lama tak shopping kat US ekekke

1 comment:

viruspadu said...

akak nak pegi lagiiiiiiiii... bestnyaaaaaa...

Google