I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, July 21, 2011

Baby Cot

Officemate saya tanya saya, apa yg saya nak utk baby yg bakal lahir neh.. sebab dorang nak belikan sesuatu yg betul2 saya perlukan..

Terus dlm kepala saya neh terpikir, saya nak baby cot baru.. yg style kayu tu.. sebab dah lama sgt saya idamkan baby cot macam tu.. baby cot yg ada sekarang ni dah 9 taun.. style playpen.. dah lama.. colour pun dah makin pudar.. yg kat jaring2 dah start nak kuning2 sebab dah lama sgt kan..

Baru2 neh saya ada survey kat ikea & saya rasa baby cot kat ikea rege dia quite reasonable & mampu milik.. terus saya tunjuk kat dorang.. terus paksa2 dorang.. tolong beli yg cam gini yak ekekek...

color putih sebab saya nak match ngan konsep bilik tido saya nanti.. built-in wardrobe saya kan nanti warna glossy white.. so harus laa baby cot pun warna putih hahaha.. pas tu paksa lagiks dorang belikan mattress sekali ngan quilt cover semua lah kan.. ekekee... tak sabar rasanya nak pasang baby cot baru ngeee...
Oh saya sekarang dah masuk minggu 36.. menghitung hari jer lagi nak bersalin neh :)...
Tak sabar rasanya nak tgk muka my little genius neh.. :)..

My little genius, mama rindu kamu!

No comments:

Google