I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, October 18, 2009

Hbag kesayangan ku kini

suka..suka..suka..lalalalalala... sayang giler kat beg ni..
sgt best lalalalala..

sekian entry menjeleskan u olls hehehehe...

nota kaki :
tak sabar nak tunggu colleague saya balik hujung minggu ni, saya ada pesan baju2 utk qaireen lalalalalala

9 comments:

linda said...

memang jelesss... bilo leh pakai camnihhh... theee.... akak takmo sedekah kat saya???

isya said...

cun!

~ thalhazlin ~ said...

ni handbag yang akak beli kat us aritu ek kak? cun. hee.

edrina said...

linda - sedekah huk huk..tersedak akak dik oii hahahhaa

isya - tq! mmg best beg ni isya.

thalha - ha..ah yg beli masa gi US ari tu. Beli kat sini tak mampu, mahal sgt :).. hehe tq :)

Mala said...

beg ni mmg cantik la Ed. wa pun suka..bila nak gi lagi..nak kirim boleyyy..

Ed ari tu gi sapura open hse kul bape? sorry la tak sempat jumpa..bawa haikal kitorang makan awal kul 4 lebih pastu baru makan sikit dia dah mengamuk nak balik ngantukkss..tak sempat berjumpa-jumpaan sesapa pun..nx time kita jumpa lain k..

edrina said...

mala.. kitaorg sampai lambat sikit dlm kul 5 lebih cam tu.. tapi tak dapat duduk..meja semua penuh..ed sempat amik cendol & tauhu bakar + sotong kangkung jerk..itu pun makan sambil berdiri.. bayangkanlah dengan anak2 yg ramai tu, so kami tak tunggu lama jugak..lepas tu terus chow..janji anak dah dapat duit angpau raya rm20 sorang hiks..

Mala said...

laaa ciannya tak dpt tempat duduk.ngan bebudak tu lagik...itu la salah satu sbb kitorang turun awal..selalu mmg mcm tuu.. Haikal pun sempat dpt duit raya gak...salam ngn tukang pegang duit dulu sebelum makan..hiks..hiks

gee ryder said...

saje je nk wat org jeles yer...
takpe..tunggu turn akak lak jeles pasni kekekke

edrina said...

wah gee.. apa la pulak tu ek hehehe.. ni wat akak atak sabar nak tau ni hahaha

Google