I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, April 23, 2012

Katil Baru saya dah sampai :)

katil ni style mcm kat hotel.. tilam dia punya la tebal hihi
Umar main combat hihi

Ni pulak gambar drawer putih saya :)


Saya belum habis kemas & deco.. tak sabarnya nak kemas cantik2 hihi.. Katil tu sampai semalam.. nak dekat kul 10 mlm dia dtg hantar.. so siap pasang pun dah dekat kul 11 mlm.. kemas jer ala kadar dulu sbb badan dah letih..

Oh saya happy..set putih dah jadi realiti hihi.. tinggal lansir baru jer lum siap.. :)

Laling jom pi ikano.. mau shopping quilt cover set kat Aussino..lalalala

4 comments:

Mummy Sher said...

salam kenal.wah katil tu nampak mewah sekali..hehe.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

DeLinn said...

mesti sedap kan katil tu. aku suka aje katil hotel tu. selesa giler tilam dan bantalnya. baper RM katil tu weh?

edrina said...

Thks for visiting my blog :). Akak pun dah follow blog Sherwieyna. :)

edrina said...

Ina, haah best sgt tido hehe.. Murah jerk katil tu RM800, tilam yg mahal sikit tapi tokei kedai tu kasik kurang byk jugak sebab aku amik byk brg2 lain. Harga Asal Tilam RM2244, after less dapat RM1200 jerk.. murah kan! Tilam tu yg best sebenarnya

Google