I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, April 26, 2012

From China wif Love

Last week pil saya makan angin ker China.. dorang pegi hari sabtu & balik hari khamis.. best betul.. percutian 6 hari 5 malam.. Dorang pegi Guangzhoa, Senzen & Macau kot kalau tak silap.. So balik tu ada la beli sikit2 souvenir..

Comel2 geram!!
Ni najihah punya tapi saya mintak dr dia.. nak gantung kat kunci livina hihi
Agak besar kalau nak gantung kat hp
Yg ni najihah punya satu lagi
saya pilih satu - fridge magnet


Shawl 100% silk utk saya, colour turquoise.. me loike :)
Dah pakai dah pun.. cak!
kelakarnya muka saya masa ni hihi
Terima Kasih Mak & Abah!!

2 comments:

Alida Ali said...

Mak mertua ida pun baru blk mggu lps hari ahad..tk tau apa dia belikan utk kami hehehe...

edrina said...

Ye ker Ida? Sure beli mcm2 tu.. kat sana brg murah2.. pil akak x beli byk sebab duit byk habis beli ubat2an utk fil akak.

Google