I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, April 09, 2012

Hadiah utk diri sendiri lagi..

Ari tu saya ada order Longchamp dr Ratna... so minggu lepas dah dapat lah.. all the way from London you... hihihi.. Terima Kasih Ratna :)


Dah rasmi dah pun masa bwk anak2 main2 kat Genting last saturday.. Dan saya sgt suka beg ini.. wpun long champ yg imitation version banyak.. tapi rasa yg ori mmg lain.. material dia best.. Hanya Johari mengenal maniam hihi..

Convenient oo utk mereka2 yg punya anak2 kecil seperti saya hihi
ai pun dah sampai London you! ekekeke
oh dan saya jugak saya sukerr shawl baru saya ni.. material dia sgt best.. senang nak bentuk & tak licin... saya beli dr http://www.alhumairacontemporary.com/
Tudung ni buat saya nampak muda hahaha suker...wpun lagi 3 taun acik 40an huhu
Dan yg paling best.. saya dah dapat ipong 4esssss.. yg diidam2kan hik hik hik
masa nak beli tu color putih dah sold out..so belasah jer la color hitam pun huhu
eh tetiba semua color merah... i loike ekekeke..

4 comments:

marinahunny said...

ala kak, kalu akak pakai yg immitation pun still nmpk mcm ori hehehehehe

edrina said...

erk..marina terbalik kot ekekeke

Alida Ali said...

Cun la kak...akak order kt Ratna ek..ari tu tgk gak yg dia promote tu...

edrina said...

Ha..ah betul Ida.. :)

Google