I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, March 09, 2010

Buaya

huhuhu mmg dasar buaya tembaga... huhu.. lihatlah u ols sandal primavera saya neh.. mahal jerk lebih.. tapi pakai tak sampai 9 bulan dah jadiks gayak gini..sib baik la opismate saya si cheang ni ada bawak selipar, so belasah la pinjam selipar dia dulu.. balik neh nak pi cariks sandal baru lalalalala....

4 comments:

saudah said...

kak ed, i think boleh hantar jahit la kak..

edrina said...

odah... malas aa nak jahit.. tapak dia pun dah haus.. cam licin.. bahaya la pulak huhuhu

nino said...

ed,
kasut sekarang ni banyak yg tak tahan tak macam kasut dulu2 pakai sampai tapak nipis tak jadi ape pun.
kasut akak pun camtu pakai tak sampai 3 bulan tapak tercabut atau tali putus. padahal kasut branded tu.
bulan 12 aritu beli kasut.baru bulan 3 dah buat hal. padahal pakai kasut turun naik kereta jer. bukan berjalan sangat.

saudah said...

then, just buy new ones la..u deserve it

Google