I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, July 02, 2010

Anak ke 5 baru mendapat ekeke

Dah lama nak beli neh.. tapi la ni baru terkota ekekeke... saya kan dah nak start kejer isnin nanti, umar pulak dah menampakkan ciri2 nak berpusing.. selalunya saya letak atas sofa depan tv kan, tapi since dia nak makin bulat & kuat neh, takut gak kang tetiba dia berpusing & tergolek jatuh so saya cakap ngan hubby saya nak beli neh.. senang maid saya nak jaga.
So semalam gigih okes saya bawak keter pegi babyjaya kat damansara uptown tuh.. saya bawak haris & danisha jerk..sungguh mencabar okes drive kat uptown tuh, dengan jemnya (kebetulan time saya pi tu org baru habis solat jumaat so saya jem lama giler kat bulatan masjid tuh)..lepas tu dengan jalan sempit2nya sebab kereta semua double parking...serius mencabar la bagi saya kan ekekekeke..
umar tgh ralit tgk tv
Tapi saya sgt puas hati sebab apa yg mendapat apa yg dihajati eceh..

Kakak qaireen menemankan adik umar kesayangan.
rocker ni boleh tukar jadiks kerusi (infant to toddler rocker - boleh tampung sampai 18kg)

Thank you laling sebab izinkan intan beli ini hik hik.. intan tau awak pun suka kan ekekekeke..

No comments:

Google