I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, July 02, 2010

Kidz Branded Outlet Plaza Masalam

ni la kedai dia tu.. semua baju santek2..rambang mata seh... baju yg saya beli kat US utk qaireen pun leh jumpa kat sini..baju dress polka dot ekekeke.. jom terjah u ols.. nak raya ni dia kata ada stok baru masuk.. ini semua original yak u ols..

2 comments:

gee ryder said...

erm dh lamanye xmsuk plaza masalam.dh ada kedai yg menarik camni..nk gi terjah gak la hehe

syamariz said...

eiiii akak baru jer gi situ aritu tp tak perasan kedai ni..ok must go hehe..memang gile kalau membeli baju anak ni kan

Google