I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, September 10, 2013

Raya ke 2, 3, 4 .... :)

Raya ke 2 pulak kami masih pergi beraya area Gombak tapi kali ni umah sebelah mak mentua saya pulak..Rumah mak cik Ani, kakak mak mentua saya.

Posing dlm keter sementara tunggu semua siap & parents in law saya sampai.. bawak 2 keter, anak2 ramai yg nak dok ngan atuk & wan dia so boleh bawak Teana, tak yah bawak livina hihi. Tgk la lagak si khayla yg makin keletah & pandai pose depan kamera dah sekarang. Lawak pun ada dia ni haha


 
 

Outfit anak2 pada hari tersebut.

Haris & khayla jer ikut kitaorg, yg lain semua naik ngan Wan dorang hehe

Khayla ni kat umah org dia behave..hahaha..kat umah jer tak reti dok diam...
Malam tu hubby belanja kitaorg semua dinner kat restoran Famous Thai dlm plaza Massalam. Balik tu terus rehat & tido hehe... org masih tak ramai sebab masih ramai kat kampung semua kan.
Raya ke 3, pulak cousins saya semua nak datang beraya kat rumah.. sayakan cucu sulung so saya ni kira kakak sepupu sulung dorang lah.. so pagi tu pegi pasar dulu nak jamu laksa penang utk dorang. 
bawak umar sorang gi pasar syeksen 6 shah alam
lepak2 sementara tunggu semua sampai

Pukul 1 macam tu saya dah setel semua, laksa penang & mee goreng.. tapi rupa2nya bebudak ni pegi beraya kat umah Tok Lang saya kat Taman Tun dulu, tunggu punya tunggu tak sampai2.. dalam kul 3 baru la sampai.
Geng2 lelaki makan dulu, geng2 pompuan tgh bizi solat kat atas.
Hubby, Omar Hafriz & Atikullah. Hafriz & Atikullah ni dua2 husband cousin saya. Atikullah & cousin saya Mastura baru sampai dr kelantan terus tuju rumah saya.

Turn geng wanita pulak yer.. cousins saya from left to right Aqilah, Najla, Mastura & Izyan. Aqilah sorang belum kawin..Insyallah tak lama lagi.

Ilyas wif mak lang Izyan :)

Geram betul ngan baby Ilyas ni...comel sangat
 
Tgk la peha dia tu berketak2..geram nak geget tau! hehe

Ini la dia mummy Ilyas yg cun selalu.. Najla


Geng2 lelaki dok layan movie 3D..citer apa tak ingat pulak saya sementara geng2 wanita dok borak sakan dalam bilik haha
Sebelum dorang balik..amik gambar ramai2 dulu.. :) 
 Licin laksa & mee goreng saya..sedap sangat katanya hihi.. terima kasih lah sebab sudi datang kat teratak comel kami :)

Hari Raya ke 4, kami tak kemana2 sebab adik beradik mak & ayah mentua nak datang rumah dorang..so kitaorg just lepak umah mak mentua sajer hihi




Demikian lah ceritera lebaran 2013 kami.. :)  

  

 

No comments:

Google