I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, September 11, 2013

Our 12th Anniversary

7 Sept - Genap 12 tahun usia perkahwinan kami :) Untuk ulangtahun kali ni, saya dah order cake dr biras saya. Cake biras saya ni mmg sedap & cantik2 pulak tu.



Saya post gambar ni kat FB :)
   Tahun ni jugak genap 20 tahun saya mengenali en.suami. Tahun 1993, masuk matrikulasi di Kolej Mara Kulim, masa tu saya masih kira 17 taun la, sebab bday saya bulan 12 kan ekekeke.

Alhamdulillah, syukur dgn kebahagiaan ini. Semoga kami tidak diuji dgn ujian2 yg berat. May ALLAH grants us with many blessings and our marriage last until Jannah..Amin Ya Rabbal A'lamin..
Thank you to my biras, Yasmin Din for the wonderful cake :)
Cake super sedap sebab cream dia, lapisan bawah sekali adalah choc ganache, kemudian disalut dgn adunan cream cheese & sour cream. Biras saya guna choc semua yg mahal, yg kualiti elok sebab tu la kek dia sedap sangat.
Hadiah taun ini adalah 2 set lingerie.. Blush ada 65% discount masa merdeka day hari tu. 2 pasang dapat dlm rm130..sukernya dlm hati hihi.

Tunjuk beg jerk..giler kot nak tunjuk isi dalam ni kan..aww ekeke
Dan juga set comforter baru..
Pagi sabtu tu, kuar awal nak gi pasar seksyen 6, shah alam bawa danisha, qaireen & umar jer. Khayla masa tu belum bangun.. Kul 7 lebih kitaorg dah gerak kuar. 
Nyanyi2 dalam keter perkara biasa kami anak beranak :)



Lepas dah setel beli stok lauk pauk seminggu bawak anak2 breakfast kat secret recipe SACC Mall... sekali sekala breakfast mewah eceh..mewah la sangat.. yer la selalunya breakfast kitaorg just pi makan nasi lemak atau roti canai jer kan..



Lepas makan, bawak anak2 masuh MPH, belikan magazine/buku utk dorang.


Buku pilihan Qaireen. Best jugak boleh pakai2kan baju.
Dah selesai tu, bawak anak2 main keter sekitar situ jer.. bayar rm5 utk 10 minit. Qaireen & Danisha amik yg kena tekan pedal sendiri. Umar jer saya amik yg remote control hehe





Lepas tu lepak2 jap.. lepas tu tghari gerak balik rumah. Anak2 yg lain dah menunggu :) 
 

1 comment:

sharhanah said...

Happy Anniversary kak Ed... semoga bahagia selalu ok :D

Google