I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, November 12, 2009

Impian & Harapan

1.) Rumah kat Bukit Jelutong
2.) Alphard @ Starex

No pain No gain... Disertai dengan solat & sabar...

to accomplish great things, we must dream as well as act. Dream as if you'll live forever... live as if you'll die today... so keep dreaming keh keh..

kenapa saya suka jelutong? bcoz of it's calm environment..umah yg santeks2...beautiful landscape.... dan paling penting masih dekat ngan parents in law saya lah.. senang nak jenguk dorang kat puncak alam tu :-)

typical bukit jelutong neighbourhood...cobblestoned streetneighbourhood playgroundargh suka2..

insyaallah..suatu masa nanti :-)

7 comments:

Amir Syafiqah said...

Ed, anak dah ramai, boleh la pakai Alphard ni. Aku pun dulu ushar2 gak, tapi tak ada keperluan lagi...

Kenapa nak rumah kat Bukit Jelutong?

edrina said...

Aku suka persekitaran kat Bukit Jelutong.. nampak seronok.. landscape menarik.. rumah besar & cantik2 :-)

nestumrasberi said...

insyaAllah impian akan jadi kenyataan satu hari nanti

marinahunny said...

sy pasti akak akn dpt impian tu satu hari nt...

isya said...

mesti akak bole! amin..

gee ryder said...

skg pun bole dah akak tu hehe...
refinance umh skg..konfem bole pindah bkt jelutong thn dpn :D

langsuir said...

eh...skang kat mana? Puncak Alam haa?
bukan Bkt Jelutong?

Google