I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, June 03, 2012

US Trip - Day 22 (Thursday - 31 May 2012)

Salam u ols.. Actually saya dah sampai kat Hong Kong International Airport dah ni.. Tgh bosan2 tunggu flight pukul 2 pagi karang so saya update lah kejap.. Entry dikarang dr Pearl 1st Class Lounge Cathay Pacific.

Hari ni kejer cam biasa.. wpun saya ni mcm dah tak dak mood nak kejer ekekek...

Waktu lunch pegi makan ngan teammate kat satu restoran cina neh.. sampai depan restoran dorang melayan saya yg nak bergambar dulu ekekek

Besar tul patug kuda ni.. Food kat sini sedap jugak.. kami order shrimp & ikan utk saya.. dorang ada la jugak order ayam & kambing.. tapi saya tak makan laaa
dynamite shrimp
Pembuka mulut.. ssedap!
Ikan talapia yg sgt sedap jugak
udang lagiks ekeke..balik mesia saya x nak makan udang buat seketika hehe
kenyang sudah
blurr ..hmm minah waiter yg tolong amikkan gambar ni x adjust bebetul
ni la team lead saya yg terror giler
Malas la pulak nak update panjang2.. nak upload gambo kat sini slow network dia.. itu jer la kot aktiviti hari khamis hihi.. Malam dinner saya makan balance lauk ni.. saya tapau hehe oh lupa pulak nak tunjuk kat u ols.. air ginger lemonade neh.. sedap jugak rasanya

No comments:

Google