I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, December 09, 2010

Happy 35th Birthday to me - 9 DEC

Hehehe.. sudah tuaa maaa... 35 taun... hadiah parfume dah dapat last wiken... tetiba semalam dapat bunga dr Yg TERCINTA!!!!
24 kuntum bunga Ros yg sgt cantik + sekor teddy bear kecit tiut miut..hehehehe terima kasih laling!!!! Intan tahu awak sayang Intan..Intan pun sayang awak jugak!!!!! Muuaaaahhhhhhhhsssssssss...
Tapi semalam ada tragedi di hari jadi..huhu.. saya jatuh terpeleot kat atas tar depan opis neh.. jatuh atas lutut..sampai koyak suar..dan lutut kanan berdarah tsk tsk tsk..
sampai hari ni masih sakit..solat pun kena duduk atas kerusi sebab lutut sakit nak bengkok2 & masa sujud... huhu kifarah atas dosa apa la tu kan tsk tsk tsk... tak per lah tentu ada hikmahnya..
sakit terubat terus biler tetiba dapat bunga dr hubby..hehehe.. senyum sampai telingaaa... hihihi

7 comments:

Amir Syafiqah said...

Ed, Happy Birthday.. Semoga apa yg diimpikan di berkati Allah..

Jazimin said...

ni mesti gara2 dok berjalan sambil dok pk surprise apa yg cik abe nak bagi...

apa2 pun,selamat hari meningkat umur..semoga amalan dapat ditingkatkan lagi untuk dibawa bekalan ke akhirat...

saudah said...

Happy belated birthday kak ed. Semoga sentiasa ceria dan dirahmati Allah.

.m.u.n.i.r.a. said...

hepi belated burfday !
semoga terus muda jelita hehehehehehe

umur 35?tak percaya saya!

gee ryder said...

wah best jugak sekali sekala dpt bunga yer. besar lak tu hehe

isya said...

hepi blated birthday kak...;)

SharHanah® said...

Happy belated birthday kak Ed!! semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki.

Google