I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, October 11, 2010

Jatuh hati lagi

Oh laling... saya sudah jatuh cinta pada jam ini huhu

4 comments:

athirin said...

mintak jangan tak mintak

gee ryder said...

kak, cutela jam tu..saya pun bekenan..tp saya xdpt la..akak bole ar hehe

kak, mane purse coach tu..nak tgk :)

isya said...

cantik! ;)

marinahunny said...

akak ni suka sgt jam tangan kan..? goda2 skit hehehe sure dpt :) hahaha

Google