I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, October 24, 2010

hapdet

Sudah lama kan tak mencoretkan sesuatu kat blog neh.. tak der la bizis sgt pun kat opis, tapi macam tak der mood.. byk benda nak dikongsi..kadang2 dlm kepala otak macam2 ayat kuar tapi biler bukak blog jerk.. terus cam tak der mood..tak der rasa nak hapdet pung ekekeke..

Sabtu baru2 neh gi cucuk umar 5 bulan.. berat dah 7.4kg.. makin boolat & makin cerdik.. makin kembali cerah hak hak.. masa memula lahir dulu umar cerah macam haris.. beberapa hari lepas lahir kulit umar bertukar makin gelap.. tapi la ni bertukar makin cerah balik.. kalau ikut danisha macam tu laa... lahir cerah..pas tu gelap..pas tu cerah balik ekekeke.. tak kisah lah janji sihat & tetap comel lote dimataku ahaks...

Saya nak pegi buat check up neh.. saya risau.. saya takut saya kena kencing manis lah u ols..
sebab saya ni ada keturunan kencing manis.. kenapa saya risau sebab saya sekarang kalau luka lambat nak baik then lepas tu ada parut hitam..walaupun luka tu secoet sebesar jerawat jerk.. pas tu selalu dahaga & kalau jaga malam asyik nak pi toilet jerk.. dan saya sekarang sgt cepat marah... hubby risau sgt.. dia takut saya sakit.. sebab dia kata selama ni saya sihat2 ajerk..yg selalu sakit2 selalunya dia.. tetiba saya pulak yg macam tu.. tu yg dia risau sesangat tu...

saya nak hantar email pada HR suh prepare GL saya, saya nak pegi buat thorough medical checkup kat hospital assunta (panel amway). Semua org yg 30 keatas entitled utk checkup ni tiap2 taun.

k lah itu jerk hapdet utk kali neh..

Oh semalam saya rasa saya dah melukakan hati maid saya.. saya rasa teruk sgt.. tapi saya betul2 tak leh kawal rasa marah saya.. see kan saya cakap saya sekarang cepat marah..adoiiyaa.. it is so not me... kenapa dengan saya? kenapa saya dah berubah? tsk tsk tsk... mana perginya Edrina yg sempoi dan happy2 selalu... argh saya perlu hentikan semua ni..

No comments:

Google