I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, August 05, 2013

Persiapan Hari Raya 2013 - Part 2

Alhamdulillah semua persiapan setel dah kot.. Baju2 beli online pun dah sampai. Alhamdulillah puas hati dgn size & kualiti dia.

Cantik, saya suker :) Nampak suwit jer. putih+pink.. Nanti saya nak beli lagi la seluar legging mcm ni utk anak2..nampak smart jer dorang pakai.Nak beli color lain pulak.Murah jer pun.


Tengoklah Qaireen pakai ni.. masa ni dia baru bangun pagi, tak mandi pun lagi tapi saya excited suh dia cuba haha.
Kasut raya pun dah setel. Kasut Najihah, Danisha, Qaireen & Khayla beli kat BATA jerk..

Walaupun murah tapi saya suker..simple & suwit jer kot dipandangan mata saya hihi


Kasut Haris, x belikan pun sebab ari tu baru lepas belikan dia kasut lagi & masih elok sebab jarang pakai. Kasut Umar ari tu beli kat Crocs Subang Parade. Hensem tak kasut Umar? hehe

Kasut raya utk saya pun ada jugak..saya ni mmg jarang2 sekali beli kasut, setahun ada la 2,3 kali jer.. Saya dok lenjan kasut Dr Scholl yg super comfy yg saya beli kat US taun lepas sampai hubby kata dah tak der rupa kasut haha.. So dia kata tak per lah awak amik dua, satu kasut, satu lagi sandal..hihi..


Saya suka kasut sachs ni sebab dia selesa.. harga pun berpatutan lah.. kasut saya tahun lepas pun saya beli kat sachs..masih elok.. lagipun saya beli time ada sale.. tahun lepas saya beli sehari sebelum raya so masa tu sales sampai 60%.. tahun ni kasut saya beli awal sikit, sales cuma 40%.
Masa kat Subang Parade tu sempat gak masuk reject shop beli t-shirt murah2 utk danisha, qaireen & khayla.. Dan last sekali adalah accessories raya beli kat maidin utk anak2.. getah rambut, gelang & butang baju melayu utk Umar. Gelang tu murah jer satu rm3.90.. hihi..

Esok last day berpuasa, saya masih bekerja u ols..huhu.. esok pun masih kejer lagi.. so bagi yg dah start bercuti tu, enjoy lah apa2 aktiviti yg korang tgh buat tu yer.. samada last minute shopping ker, kemas rumah ker, buat kuih ker, bakar lemang ker hehe.. dan tak lupa yg nak balik kampung tu, semoga dipermudahkan perjalanan..dan selamat sampai ke destinasi yer.. saya taun ni masih raya kat KL sajork..sob sob sob.. Ok lah.. may be ni entry last sebelum kiter sambut raya.. So saya nak minta ampun & maaf andai ada salah & silap saya yer korang.. peace :) Selamat hari raya Aidil Fitri!

1 comment:

sharhanah said...

Saya lom beli baju raya anak²... byk yang tak settle lagi... uwaaa..sok masih keje dan pas keje terus balik kampung.

Dikesempatan ini juga, sy ucapkan SELAMAT HARI RAYA buat kat Ed sekeluarga... semoga hari lebaran yang bakal tiba akan lebih bermakna :D

Maaf zahir & batin

Google