I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, March 31, 2013

Aku menulis kerana...

Aku menulis bukan kerana nama...
Aku menulis bukan kerana duit & anugerah..
Aku menulis suka suka sekadar menceritakan warna warni dalam hidupku..agar bisa jadi kenangan.. kerana aku akur daya ingatanku tidak hebat seperti kalian.. telah banyak urat2 yg putus melahirkan 6 org zuriat tercinta.. telah banyak zat2, vitamin yg mencerdaskan otak & menguatkan tubuh telah hilang.. jadi akan ku coretkan semuanya di sini walau apa kata & tanggapan kalian..

-peace-

3 comments:

Cho Zila said...

teringat lagu ramli sarip

edrina said...

hihi

Cik Sar said...

sama la kak.. kita menulis untuk kenangan ..

Google