I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, August 17, 2011

Gifts for Khayla

Uish..sgt tak sabar tau... Sabtu neh officemate saya nak dtg umah bawak hadiah2 yg byk tu utk khayla... saya tak sabar nak pasang baby cot baru utk khayla.. baby cot lama mmg dok kat bawah jadiks tempat kurung umar ekekeke...Umar sangat lasak so kadang2 mmg kena kurung dia dlm neh.. heheTerharu sgt tgk opismate saya sanggup kumpul duit.. then gi belikan baby cot tu kat ikea utk saya.. mmg member2 opis saya ni sgt best tau..

Tgk neh gagah perkasa angkat masuk keter hehe...don't look down at the girls ya! :)
Ni semua geng saya kat opis.. from left - Cindy Rockafella, Adibah Dib Dibo, Rusi & Sharon :).. Thanks ladies! I luv u all..muahss... :)
Tak sabar jugak nak tunggu dorang bawakkan hadiah dr US.. Bos & team saya kat US ada kirim hadiah all the way from US.. tak sabar nyer...sementara neh dorang letak atas meja saya kat opis.. bestnya ada macam2.. selimut yg sgt comfy, teddy bear, diapers etc saya paling suka set neh 'Complete health and grooming collection'. ada termometer semua then senang nak bawak travel sebab dlm satu beg semua kan..

masa hari keberapa entah, company hubby ada hantar bakul buah2an.. anak2 saya suka la leh makan macam2 buah.. :).. murah tul rezeki khayla...

Dan sekarang adalah sgt tak sabar nak tunggu sabtu ini.. tee hee...

Cindy Rockafella
PERINGATAN: Rombongan Ke Rumah Edrina Abd Rahman
Tarikh: Sabtu. 20 Ogos 2011
Masa: 11 pagi
Agenda: Pemasangan baby cot utk Baby Khayla oleh Ilamurugu Arimugan, Upacara penyampaian hadiah oleh Rusilawati Ab Malik, Persembahan nyanyian lullaby oleh Adibah Azhar, Sessi video conference dengan Cindy Rockafella
Nota kaki: Jangan lupa air laici sejuk utk Si Ila yang penat memasang baby cot (pesanan dari Azree Idris)

1 comment:

Tukang Campak said...

wah...bestnyee khayla dpt mcm2. Aku plak yg excited...SIL aku pn dpt baby cot yg sama dr opismate dia. Cun woo

Google