I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, June 27, 2011

coretan merapu hari ini

Semalam saya check up lagiks kat spital Razif & Norana. Oh esok (selasa) masuk minggu ke 33..oh yeah.. Check up semalam semua ok.. saya ok, baby pun ok... doc cakap baby besar.. patut la perut saya besar & berat semacam jerk ni huhu.. anggaran berat baby setakat ni ada la dlm 2.5kg..tak kisah lah janji baby sihat.. berat saya pulak semalam timbang sudah naik mencanak 65kg wekekekee..

Semalam jugak saya dah suh maid basuh baju2 baby yg saya baru beli.. baru beli? oh yeah saya terpaksa beli baru sebab banyak baju2 qaireen & danisha masa baby saya dah sedekah pada org since saya ingat Umar tu anak saya yg bongsu..ekekeke bongsu tak jadi rupa2nya hehe...

Nanti saya upload yak gambo2 baju2 baby girl yg super duper cumel itu hehe..

Oh yer.. saya akan sambung balik project mengcasa impiankan umah ku syurga ku tak lama lagiks.. start ngan khamis ni, buat cornice dulu kat bahagian atas.. semua bilik termasuk lah family hall tu.. Harap2 project ni semua sempat siap sebelum saya bersalin lah u ols.. Masa homdec exhibition ari tu saya dah berjaya lock beberapa harga yg menarik utk buat built in wardrobe kat semua bilik, kabinet tv, wall paper & langsir baru. Then saya nak buat bilik anak2 cantik2.. ada beberapa perabut kat ikea yg dah berkenan dihati...

Walaupun kami ada angan2 utk beli umah yg lebih besar esp biler tgk umah2 kat denai alam yg giler besar & cantik2 tu..hati sudah terpaut jatuh cinta pandang pertama, tapi umah sedia ada ni pun harus lah kiter bagi selesa jugak kan.. Kalau ada rezeki & izin Allah..insyaallah takkan kemana semua tu..betul tak u ols?

Ok lah tak tahu lah nak bebel apa lagiks... chow cin cau dulu....

No comments:

Google