I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, May 22, 2011

Kegilaan Baru

Dulu, saya tak berapa suka pakai tudung segera ni sebab mmm sebab... saya rasa saya pakai macam indon huhu.. sori..saya tak bermaksud nak memperleceh sesiapa yer.. tapi itu padangan peribadi saya melihat saya pakai tudung segera ala ariani tu..

Tapi sejak peknen ni saya jadiks malas nak lilit2 shawl..pakai tudung bagai.. betul2 malas.. so saya try la beli satu.. memula beli saya macam tak der la berapa suka sebab saya rasa still tak best..kembang semacam kat leher & tak terletak.. saya tak suka gaya sesetengah org yg pin kat leher hingga menampakkan batang leher.. bagi saya sgt tak cantik... di mata saya laa.. tapi sejak saya terbeli jenis yg kain lembut giler macam silk & 100% cotton.. terus saya rasa sgt cool memakai tudung ini hak hak.. sebab kain2 jenis ni biler pakai cam jatuh.. & terletak serta tak kembang bahagian leher..

ni antara koleksi2 tudung segera kegemaran saya...

yg ni dr material cotton..

Yg ni pulak bukan cotton tapi material dia sgt2 lembut..
Shawl..may be tunggu lepas saya bersalin kot baru saya pakai balik wekekeke.. mungkin ni peel atau pembawakan baby kali ni kot.. saya sgt2 malas nak pakai tudung lain selain dr tudung segera neh..hiks

3 comments:

SharHanah® said...

Kak Ed pakai apa pun nampak lawa di mata sy... kadang² perasaan kita tu jer.. :)

just me said...

mano mu beli ni intan. lawa lah, boleh ler beli kat org ni satu ek keh3x

gee ryder said...

saya pun suka yg cotton. Kalau lycra mmg kembang sket tu yg kena pin kat tengkuk hikhik

Google