I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, March 20, 2011

Coach idaman hati kini dlm genggaman

Coach idaman hati kini dlm genggaman u olss...lalalalalala... Hari sabtu hari tu pagi2 hubby ajak saya gi midvalley..plan memula nak survey la konon kan ekekeke... hubby dah cakap awal2.. boleh caya ker nak survey jer ni ekekeke...

kami on d way gi mid valley...
Saya bawak semua anak2 kecuali umar tinggal ngan maid kat umah..
Sampai2 parking kat the Gardens terus terjah gi butik coach..ekekeke.. lama jugak kat situ.. saya sudah rambang mata maaa... tak tau nak pilih yg mana satu kakakaka... SA tu sib baik ok jerk melayan saya.. dia pun banyak jugak bagi pendapat2 yg bernas yg mana satu saya patut pilih..ekekeke.. hubby pun sama.. bagi pendapat..
tetiba kan biler dah pilih mana satu... saya pandang2 hubby ekeke.. hubby dah paham benar la tu ekeke..plan survey dah kelaut ekekekeke... terus hubby gi ATM machine kuar duit... saya guna duit hubby dulu sebab gaji + bonus saya belum masuk gagagaga... gaji company saya guna public bank..so sesapa yg pakai public bank..hari jumaat lagi duit dah masuk sebab 20hb tu hari ahad.. gaji company saya mmg awal..kitaorg dapat tiap 20hb.. tapi since saya guna akaun maybank so amik 1 hari selalunya b4 dia clear masuk akaun.. kebetulan 20hb tu hari ahad makanya hari senin la baru gaji saya masuk ke akaun dgn jayanya ekekeke...

en suami yg begitu memahami jiwa isteri yg asyik meroyan..tiap2 malam dok bising kat telinga hubby design macamana nak beli..ekekeke last2 dia bawak terus gi mid valley.. sayaaang dia..muahs... The king of my heart ekeke

so apalagi..ini la yg saya pilih u ols.. ekekeke.. real live lagiks cantik tau... dlm gambo ni tak berapa cantik sgt..lagipun amik guna BB jerk..amacam sweet tak?





Ini lah dia koleksi coach kesayangan saya :)
Masa kat mid valley sempat belikan gelang sorang satu utk anak2 pompuan ku.. haris pulak dapat key chain spiderman.
Tak sempat jalan lama sebab qaireen & danisha dah ngamuk2 ngantuk punya pasal..so terus cabut..plan lain patutnya nak shopping baju utk hubby semua ke laut... so postpone hari ni la..lepas kejer nak pi merayap jap ngan hubby ekekeke

1 comment:

Amir Syafiqah said...

Cantik.. Ada ,pink2 lagi.. Berapa harganya ?..:D

Google