I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, November 13, 2012

Jubah Dubai & baju poplook

Saya sgt suka Jubah dr Dubai ni.. Actually adik ipar opismate dok sana.. sekali dia balik bercuti, dia ada bwk beberapa jubah & tudung Dubai. Jubah ni mula2 tgk dlm plastik cam biasa jer..nampak cam baju kelawar buat tido jerk ekeke.. sekali biler sarung jer.. mak aii..cantikla pulakkan.. may be sebab corak dia.. saya berkenan tgk corak dia tu yg saya keluarkan baju tu dr plastik.. Material dia pulak 100% cotton yg sgt lembut tau.. saya rasa lepas ni saya nak beli kain cotton & tempah ikut baju ni.. saya suka la potongan baju ni..longgar & tak menampakkan bentuk badan. Oh Jubah dubai saya ni size S.

Cak! :)
digayakan bersama shawl half moon hihi
Saya suka jugak beli skirt & blouse dr pooplook sbb banyak jugak baju2 dia yg cantik & besar..harga pun murah la jugak.. baju tu saya dah beli lama dulu.. skirt tu pulak baru beli.. padankan dgn shawl half moon yg dah lama beli jugak.. saya suka gabungan color ni.. anda bagaimana? eceh.. ekeke..material skirt & baju ni cotton yg lembut & sejuk..me loike berganda2 hehe
apple green + purple

Pakai la apa pun.. janji selesa kan? Dan yg pastinya saya nak beli lagi half moon shawl ni ekekeke

No comments:

Google